Obserwatorzy

niedziela, 21 października 2012

Powrót

Wieem, przepraszam że ja za rzadko pisze a Pati juz raczej nie ale mamy duzo nauki.
Postaram się poprawić i mam dla was kilka stylizacji dla osłody.
Pierwsza jest związana ze szkołą, ahh jutro poniedziałek, mam nadzieje że stylizacja się spodoba.















W drugiej stylizacji główną role odgrywać ma koszula, mimo to te stylizacje są od siebie różne.


I 3 stylizacja, moja ulubiona. Tutaj macie 2 komplety które idealnie nadaja sie na imprezke lub na noc stylwestrową, ja preferuje GALAXY <3



Oczywiście swoje opinie która stylizacja z 2 najbardziej wam sie podoba, piszcie w komciach..Czekam !!

                                                                                                          Pozdrowionka Julka





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz