Obserwatorzy

środa, 19 września 2012

Koszulki

Dziś wam pokaże kilka ciuchów bez których moja garderoba nie wytrzyma nawet miesiąca.
U mnie kolorowe t-shirty z nadrukami są obowiązkowe i zakładam je bardzo często.
Takie koszulki można kupić między innymi w New Yorker, House i Reserved.
Teraz pokaże wam ich kilka:



Ostatnio popularne są koszulki z odkrytym brzuchem, mam kilka a zakupiłam je w House i New Yorker.



Ostatnio zauważyłam ze ludzie chodzą w koszulkach z postaciami Disneya i ja razem Pati postanowiłyśmy takie koszulki zakupić gdyż teraz one są Hitem.



Niedawno przyuważyłam ze coraz częściej na koszulkach pojawiają się czarno-białe postacie np. Marylin Monroe.
Mi się taka koszulka podoba i niedawno mam mi kupiła taka właśnie z Marylin jest śliczna!!


                                                                                                                 Pozdrowionka 

Julka

1 komentarz: