Obserwatorzy

niedziela, 16 września 2012

Wyniki ankiet

Jak wiecie ten tydzień był tygodniem ankiet. Co 2 dni dawałam nowe ankiety, a wy w nich głosowaliście. I ciesze się bardzo, że się tam udzielaliście. To dla mnie bardzo dużo znaczy. No, a teraz wyniki.

Ankieta nr.1 

Pytanie: Co myślisz o tym blogu?
Najwięcej głosów: Jest cudowny!
Mój komentarz: Jestem przeszczęśliwa, że tak zagłosowaliście. To chyba najwspanialsze co może spotkać właściciela bloga.

Ankieta nr.2

Pytanie:Co myślisz o sportowych butach na obcasie?
Najwięcej głosów: Okropieństwo
Mój komentarz:Zgadzam się z tym ;)

Ankieta nr.3

Pytanie: Co wolisz? Kombinezon, czy ogrodniczka?
Najwięcej głosów: Kombinezon
Mój komentarz: Ja także wole kombinezon, Pisałam to już w poście o tych strojach.

Ankieta nr.4

Pytanie: Jaki jest twój styl ubierania?
Najwięcej głosów: Dziewczęco
Mój komentarz: Wszystkie głosy były na ,,Dziewczęco". Ja też bym tak zagłosowała, gdybym mogła, ale to przecież wy głosujecie.

Ankieta nr.5

Pytanie: W czym najczęściej chodzisz?
Najwięcej głosów: Spodnie i koszula
Mój komentarz: To zwyciężyło jednym głosem. Ja też najbardziej lubię się tak ubierać. Oczywiście nie chodzi o taką białą koszule tylko taką... no ładną :)


Ankieta nr.6

Pytanie: Gdybyś mogla przefarbować włosy jaki kolor byś wybrała?
Najwięcej głosów: Rudy
Mój komentarz: I tutaj znowu muszę się zgodzić, ponieważ ja sama chciałabym mieć taki kolor, ale mi nie pasuje.

Ankieta nr.7

Pytanie: Jakie typy kolczyków lubisz najbardziej?
Najwięcej głosów: Te małe
Mój komentarz: I tu też się zgadzam. Mam mnóstwo kolczyków i tych długich, i tych średnich, i tych małych. Kiedyś chodziłam w długich, ale gust się zmienił i teraz nosze tylko i wyłącznie małe.

Ankieta nr.8

Pytanie: Ile masz w wyposażeniu kosmetyków?
Najwięcej głosów: 10-15/15 lub więcej
Mój komentarz: Tutaj było tyle samo głosów. Ja kosmetyków nie mam za dużo, ale myśle, ze mam więcej niż 10.

Ankieta nr.9

Pytanie: Jaki typ włosów lubisz najbardziej?
Najwięcej głosów: Proste
Mój komentarz: u też było jednogłośnie. I ja bym chciała mieć proste włosy, ale oczywiście mam kręcone :(


Jeszcze raz dziękuje za wasz udział w blogu. To naprawdę dużo dla mnie znaczy... :)

XoXo

patka ;)













1 komentarz:

  1. Ja ma kręcone włosy, ostatnio sobie obciełam grzywkę i po prostu.. masakra. Włosy mi się kręcą, mama mówi na mnie pani loczek, a ja codziennie musze wcześniej wstawać żeby wyprostować grzywkę...

    OdpowiedzUsuń