Obserwatorzy

czwartek, 13 września 2012

Sukienka czy spódnica?

Ten post nawiązuje do naszej poprzedniej sądy.
Ja teraz wam napisze co myślę, a wy piszcie w komciach ;)

SUKIENKA: Ja osobiście uważam ze sukienka jest strasznie dziewczęca, i też imprezowa. Nadaje sie zarówno na wesele jak i na wypad do miasta. Ja wole raczej krótkie niż długie i zdecydowanie kolorowe niż czarne.



SPÓDNICA: Lubie spódnice, ale jednak wole spodnie. Spódnice można dobrać do każdej bluzki, oczywiście oprócz tuniki. Ja do szkoły wole spodnie bo są wygodniejsze, ale na pewno chłopięca nie jestem i spódnice tez czasem założe.




Ja ostatecznie stawiam na sukienki. A wy??


                                                                                                   Pozdrowionka

 Julka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz