Obserwatorzy

poniedziałek, 3 września 2012

LOTERIA!!!

Jest już na blogu ponad 1000 wejść i jestem przeeeeeeszczęśliwa. Nie spodziewałam się, że do tego dojdzie, zwłaszcza, że mam tego bloga nie całe 2 tygodnie. I jestem wam strasznie. wdzięczna, że pisaliście komentarze i w ogóle. No i w nagrodę postanowiłam zrobić loterie.

Do wygrania

doładowanie 10zł na telefon

Warunki uczestnictwa

- bycie obserwatorem bloga zawsze-modna-ja.blogspot.com
- zgłoszenie się w komentarzu do tego posta i napisanie w jakiej jest się sieci (Orange, Play itp.) i napisanie pod jakim nickiem obserwujecie bloga


To nie są takie wymagające warunki prawda? Więc nie ma nic do stracenia. Wylosuje osobę kiedy na blogu będzie 40 obserwatorów. POWODZENIA!!!

XoXo

patka ;)

4 komentarze:

  1. Prawda wymagania są spk bardzo bym chciała wygrać ponieważ gram w satrdoll i bym sobię zrobiła super star na innym kącie - nika330
    zg sie 1kw

    OdpowiedzUsuń
  2. również się zgłaszam:)
    Plus ^^
    Kieara126

    OdpowiedzUsuń
  3. nika330 napisz w jakiej firmie masz telefon

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłaszam się :) Mam Orange ^^
    Wiki65

    OdpowiedzUsuń