Obserwatorzy

środa, 29 sierpnia 2012

Co warto obejrzeć?

Dziś mam dla was zupełnie nowy temat-filmy!!
Teraz gdy siedze w domu w ten ostatni tydzień wakacji chce poleniuchować, i odpocząć.
Mam dla was kilka ciekawych filmów:

-Każdy chyba zna Harrego Pottera! Te 8 części można oglądac wkółko i nigdy sie nie znudzą,ale dla mnie króluje Czara Ognia i Książę Półkrwi

-A ten przystojny Edward... Ohh czy wy też ubóstwiacie zmierzch?

-A znacie Step Up? Ostatnio byłam z Patką na 4 części! Też chciałabym tak tańczyć.

-A  Honey!! Teraz ukazała sie 2 częśc, polecam do oglądnięcia!

-Niedawno znalazłam fajny i wzruszający film,Soul Surfer.O mały włos i juz bym leciała po chusteczki.


To na tyle, wy znacie jakies super fimy? Chetnie ogladne każdy z nich, czekam na propozycje w komentarzach!



                                                                                                               Pozdrowionka

 Julka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz