Obserwatorzy

sobota, 25 sierpnia 2012

Fryzury

Nie wiem jak wy, ale ja po prostu uwielbiam robić sobie różne fryzury. Od kucyków przed warkoczyki do koków. Najbardziej lubię warkocze. Lubie je prawie tak bardzo jak kokardki ;) Poszperałam trochę w internecie i znalazłam kilka ciekawych fryzur. Jeśli nie jesteś w stanie ich zrobić po prostu zmuś mamę, żeby się ich nauczyła :D
                                                                                1


                                                               Link do filmiku

                                                                             2


                                                                Link do filmiku

                                                                            3



hair bow tutorial 2012 STEP BY STEP LONG HAIR
                                                        Link do filmiku

                                                                  3

instrukcja fryzura krok po kroku do szkoły warkocz upięcie 2012
                                                            Link do filmiku

                                                                     4
                                   


                                                                                     5

6


7

8
Warkocz z czterech pasm
 Robienie warkocza z 4 pasm 2 
 Robienie warkocza z 4 pasm 3 
 Robienie warkocza z 4 pasm 4 

Śliczne prawda? Ja napewno skorzystam z instrukcji. A wy?

                                                                                                                        XoXo

                                                                                                                     patka ;)

1 komentarz:

  1. Jacie mam bardzo długie włosy i na pewno mi sie to przyda, nawet na wesele bedą pięknymi fryzurami :) Włosy mam do początka pupy i nic nie moge z nimi ciekawego zrobić, aż do tego czasu :) Pomogłaś mi bardzo :) Prosze wstaw jeszcze więcej takich fryzur :)

    OdpowiedzUsuń