Obserwatorzy

sobota, 25 sierpnia 2012

Convers

Hej to ja Julka!
Dziś postanowiłam wam pokazać moje ulubione buty CONVERSE!
Ubóstwiam każdy model i osobiście mam troszkę rzeczy z tej firmy, wy jak uważacie?

Conversy pasują do wszystkiego po rurki aż do krótkiej sukienki. Jest ich masa i każdy może dobrać swoje idealne

 A wy które faworyzujecie?

Krótkie czy długie?
 Fioletowe czy różowe?
 Wysokie czy niskie?
 Jest ich mnóstwo!

 Ale moim faworytem są czerwone i osobiście je posiadam, ponieważ mogę je założyć do wszystkiego!

 A teraz mam dla was 2 zestawy, w którym Conversy lepiej się prezentują ? Oceńcie w komentarzach!

                                                                                1
2







                                                                                                                                                                                                                                                     Pozdrowionka

                                                                                                                             Jula

2 komentarze: