Obserwatorzy

czwartek, 23 sierpnia 2012

Paznokcie

Nie wiem jak wy, ale ja lubię mieć ciekawe pazurki. Niestety nie zawsze ma się pomysł na ich zrobienie. Właśnie dlatego postanowiłam wam pokazać kilka zdjęć znalezionych w internecie. Kto wie, może was zainspirują. Chętnie pokazałabym swoje pomysły, ale w tej chwili nie mam takiej możliwości. Może kiedy indziej...






Śliczne są prawda. Mi się najbardziej podobają 2,3,4,7,8. A wam?

Polecam także wspaniałą oliwkę do paznokci. Można ją znaleść w Naturze za mniej niż 10zł.

Są jeszcze inne kolory i każdy ma inny zapach. 
To by było na tyle. Mam nadzieje, że to was zainspiruje. Powodzenia!!!

                                                                                                                    XoXo

                                                                                                                  patka ;)

1 komentarz: