Obserwatorzy

piątek, 24 sierpnia 2012

Zrób to sam

Postanowiłam pokazać kilka sposobów na nudę. Przy okazji możecie też odświeżyć waszą garderobę. Znudziły ci się twoje stare jeansy? Ta bluzka jest już dawno niemodna? To nic. Możesz sprawić, że te rzeczy nabiorą nowego wyglądu. Wystarczy tylko chcieć.

                                                                 Spodenki z flagą
american flag cutoffs
american flag shorts
american flag shorts
american flag shorts
american flag shorts
american flag shorts
american flag shorts



american flag shorts 
Fajne prawda. Myślę, że te spreje można znaleźć w sklepie papierniczym, ale pewna nie jestem.

                                                     Spodenki z naszywanym wzorem





 
                            Nie wiem jak wy, ale ja wolałabym inny wzór do naszycia. XD

                                                                Kolorowe balerinki


Musze powiedzieć, ze te balerinki mnie po prostu zauroczyły. Jakby ktoś nie wiedział to ten płyn w pudełeczku to płynny barwnik.

Więcej dodam kiedy indziej. Mam nadzieje, że jakoś pomogłam. P.S. informacje znalazłam na wizaz.pl

                                                                                                                              XoXo

                                                                                                                            patka ;)




2 komentarze: