Obserwatorzy

czwartek, 23 sierpnia 2012

Ja

Tak... bardzo fajny tytuł. Widać, że nie jestem egoistka ;). No, ale każdy potrzebuje w życiu chwili sławy. Ja tylko chciałam wam pokazać moje zdjęcie, żebyście wiedzieli jak wyglądam (jakby was to interesowało...) Ostrzegam, że nie jestem ani piękna, ani fotogeniczna (niestety Bóg nie podarował mi fotogenicznej buźki ). Prosze nie oceniajcie mojego wyglądu, przecież nikt nie jest doskonały.


Mam strasznie dziecięcą buzie jak na 15-latke prawda? No cóż. Ale powiedzcie szczerze. Do twarzy mi w tych okularach??? XD

                                                                                                                      XoXo

                                                                                                                 patka ;)



2 komentarze:

  1. nie jest ci do twarzy. Są za duże . Poza tym debilnie wyglądasz z wykrzywionymi ustami .

    OdpowiedzUsuń
  2. dzięki za szczerość, ale mogłaś się ograniczyć do kwestii okularów ;)

    OdpowiedzUsuń