Obserwatorzy

piątek, 31 sierpnia 2012

Co warto przeczytać?

Postanowiłam polecić wam kilka książek, bo przecież czytanie też jest modne :D Ja sama dużo czytam, ale też nie zawsze mam czas. No więc chciałam was zachęcić do przeczytania kilku naprawde fajnych książek, które ja już ,,zaliczyłam" :)

1. Stephenie Meyer- ,,Zmierzch", ,,Księżyc w nowiu", ,,Zaćmienie", ,,Przed świtem"
Podejrzewam, że większość już to przeczytała no bo kto tu nie jest fanem Zmierzchu? Książki są o wiele ciekawsze niż film. To jedne z najlepszych książek jakie czytałam. Są bardzo wciągające. Naprawdę polecam!!!
 
 2. Meg Cabot- ,,Pamiętnik księżniczki". 
Ta książka opowiada o pewnej przeciętnej dziewczynie o imieniu Mia, która pewnego dnia dowiaduje się, że jest jedyną spadkobierczynią tronu w Genowii. Wtedy jej życie zmienia się diametralnie. Bardzo fajna książka. Jest 10 części (ja wciąż szukam tej 10 części). Jest też film na jej podstawie, ale w porównaniu z książką bardzo nudny. :)


3. Meg Cabot- ,,Zaklinaczka dusz"
Kolejna książka Meg Cabot (ona ma świetne książki dla nastolatek). Opowiada o dziewczynie, która posiada niezwykły dar: widzi duchy i może z nimi rozmawiać. Po przeprowadzce do nowego domu znajduje w swoim pokoju ducha, w którym z czasem się zakochuje. Tu jest chyba 5 części, a ja przeczytałam wszystkie. Świetna książka.



4. Andrzejczuk Beata- ,,Pamiętnik nastolatki".
Tej akurat jeszcze nie czytałam, ale podobno jest bardzo fajna. Dziewczyna ma problemy z chłopaka, z domem, z przyjaciółką i próbuje je rozwiązać. Tyle o niej wiem :). Na pewno przeczytam.

5. ,,Nie dla mamy, nie dla taty, lecz dla każdej małolaty".
To zbiór różnych książek pisanych przez różnych pisarzy. Książka opowiadana jest zawsze oczami dziewczyn. W książce dziewczyny mają różne problemy i sytuacje, które mogą się zdarzyć każdemu. Ja nie przeczytałam jeszcze wszystkich (jest ich dużooo), ale mam taki zamiar. 

...................

Czekam też na wasze propozycje. Piszcie  w komentarzach jakie książki wam się spodobały.

XoXo

patka ;)

2 komentarze:

  1. zwierzenia georgi np: załozyłam wielkie gacie
    http://my-style-on-the-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie przeczytałam, ani jednej z tych książek i po prostu nie zamierzam, ponieważ jestem w gimnazjum, a te książki (jak dla mnie) są przeznaczone bardziej dla 4 kl. podstawówki. Za to kocham Harrego Pottera ♥, LO-terię i Klasę pani Czajki Piekarskiej ♥ oraz książki Ewy Nowak, ponieważ są obłędne.

    Pozdrawiam, i zapraszam do mnie. Czarna .

    OdpowiedzUsuń