Obserwatorzy

piątek, 24 sierpnia 2012

Różności

No więc nudziłam się i przeglądałam różne ciekawe ubrania itp. I znalazłam kilka naprawdę świetnych. oczywiście musiałam wam pokazać.

Zdjęcie: Czadowe legginsy! Które wybierasz?Zdjęcie: Trampki na koturnie. Ładne?



Zdjęcie: Może ciasteczko?
Wiem, że to nie ubranie, ale nie mogłam się oprzeć, żeby wam nie pokazać. Są śliczne prawda?
Zdjęcie: Śliczne pastelowe kolory. Który wybierasz?
Zdjęcie: Tęczowe spodnie sprawią, ze nie przejdziesz niezauważona. Co ty na to?
Zdjęcie: Arbuzowa spódniczka, jestem jak najbardziej na TAK! A ty?

Zdjęcie: Wygląda uroczo. Założyłabyś?
Cudne prawda? Ja sama bym takie chciała.

                                                                                                                                XoXo

                                                                                                                             patka ;)



                                                                                                                     

1 komentarz: