Obserwatorzy

sobota, 25 sierpnia 2012

Pomysł na paznokcie

Pokaże wam teraz pomysł na paznokcie. Wykonanie jest moje. Niestety, żeby zrobić takie paznokcie trzeba mieć dużo różnych lakierów co niesie ze sobą dodatkowe koszty. No, ale efekt jest świetny. Sami zobaczcie.



 Mi się bardziej podobają niebieskie bo są bardziej różnorodne kolory i ja ogólnie ubóstwiam niebieski.

                                                         A teraz wam coś pokaże


Te pierwsze to odżywcze pilniczki, niestety nie powiem wam gdzie kupione bo je dostałam. Te lakiery są bardzo dobrej firmy i mają po prostu śliczne kolory. Można je kupić np. w Rosmanie.

                                                                                                                              XoXo

                                                                                                                            patka ;)

2 komentarze:

  1. Lakier może i są dobrej firmy, ale ja kupiłam jeden i nie zdecydowałam się na więcej. Kryją po 3 warstwach, te z świecącymi drobinkami koszmarnie się zmywają.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie miałam z nimi żadnych problemów :)

    OdpowiedzUsuń