Obserwatorzy

czwartek, 30 sierpnia 2012

Szkolny przybornik


Siemka , dzis mam dla was troszkę szkolny temacik ;)
Macie już wszystko potrzebne do szkoły? Plecak, pórnik i oczywiście książki?
Jezeli jeszcze nie to mam dla was kilka kolorowych gadżetów z którymi miło zaczniecie rok szkolny

Lubicie kolorowe pisaki? Ja ubóstwiam ozdabiać zeszyty a wy? Tutaj macie pisaki BIC ok. 12 zł



A kredki? czy juz leżą w waszych piórnikach? Te kredki LYRA ładnie kolorują i szybko sie nie łamia.




Ja sie nie obejde bez fantazyjnych długopisów, musze mieć chociaż 1 a wy?




Ta strugaczka mnie poprostu urzekła, jest z Pepe Jeans i ma moje ulubione kolory, a wam sie podoba?


I najlepsze na koniec, piórniki! Aj chyba mam i 20 ale pokaże wam tylko 2 , ulubione.

To jest piórnik z Converse, kocham go między innymi dlatego ze ma w środku lusterko, hehe ale jest też bardzo pojemny.



Ten piórnik dostałam niedawno i też mi sie bardzo podoba. Ma 2 komory i spokojnie mi sie wszystko zmiesci.Firma ESPRIT.

Pozdrowionka

Jula

1 komentarz: