Obserwatorzy

wtorek, 28 sierpnia 2012

Ty też zabłyszcz

,,Ty też zabłyszcz" to nowa akcja na blogu. O co chodzi? No więc pomyślałam, że nie tylko ja powinnam mieć jakieś pole do popisu :D Wy też możecie się wykazać. Przysyłajcie swoje propozycje na posty. Możecie pytać się o interesujące was rzeczy. Wysyłajcie zdjęcia swoich stylizacji. A może chcecie polecić jakieś interesujące strony internetowe, książki, filmy... Możecie pisać do mnie lub do Julki. Kontakt znajdziesz w zakładce EKIPA. Nie krępuj się. Niech świat Cię usłyszy.
P.S. Musisz być obserwatorem bloga, aby wysłać propozycje.

                                                                                                                               XoXo

                                                                                                                             patka ;)

2 komentarze:

  1. nic mi nei wpadło do głowy :>
    obseruje i zparaszam do mnie http://my-style-on-the-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń