Obserwatorzy

sobota, 25 sierpnia 2012

Moje stylizacje

No właściwie to nie są tylko moje bo 3 są wykonane przez Julkę. Niestety nie da się zrobić takich ślicznych stylizacji jak to są w internecie, no bo skąd takie ciuchy wziąć?  Ale zrobiłam wszystko co mogłam używając moich ubrań. Mam nadzieje, że się wam spodoba.
   
                                                                    Moje stylizacje






                            Przepraszam, że obrazki są w tej pozycji, ale nie mogę ich obrócić

                                                                    Stylizacje Julki


I jak wam się podoba? Czekam na komentarze.

                                                                                                                    XoXo

                                                                                                                   patka ;)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz