Obserwatorzy

sobota, 25 sierpnia 2012

Kwiaty

Lubicie kwiaty? Ja bardzo, a najbardziej te na ubraniach. Uwielbiam wszystkie: różowe, zielone, żółte i pomarańczowe, a nawet czarne. Kwiaty na ubraniach są bardzo dziewczęce i eleganckie. Raczej nie nadają się do stroju sportowego, a bynajmniej jeszcze tego nie sprawdzałam. Mam kilka ubrań z kwiatowym wzorem. Pokaże wam je.






         Śliczne prawda? Ale to nie wszystko. Mam także inne rzeczy z kwiatowym wzorem.




                       Nie tylko ja posiadam takie cuda. Redaktorka Julka także lubi kwiaty.





Piszcie w komentarzach ile wy macie kwiatowych ubrań ;)

                                                                                                                        XoXo

                                                                                                                        patka ;)






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz